
Oldtimer belandt in Alem onderaan de dijk
AlgemeenALEM - Een oldtimer uit 1902 is vrijdagmiddag onderaan de dijk in Alem belandt. Het oudere echtpaar uit Frankrijk, dat in de auto reed, bleef ongedeerd.
Het voertuig kwam op zijn kop terecht. Een voorbijganger sloeg alarm toen hij rook uit het voertuig zag komen.
Een bergingsbedrijf heeft de zwaar beschadigde auto afgevoerd.
![]()
Het voertuig raakte zwaarbeschadigd, maar de inzittenden bleven ongedeerd. - Foto: Hans Verbeek/Meesters Multi Media



















