
Eerste delen fietstunnel N322 zijn geplaatst
AlgemeenZALTBOMMEL - In Zaltbommel zijn maandagochtend de eerste delen van de fietstunnel onder de N322 geplaatst.
Voor de werkzaamheden is de N322 vanaf de kruising bij het Esso-station tot aan de A2 afgesloten. Het verkeer kan nog wel vanaf de andere kant de A2 op en vervolgens omrijden via Van Voordenpark en de Stationsweg.
De N322 is de hele week nog afgesloten om de klus te klaren.
De fietstunnel is onderdeel van de snelle fietsroute naar Den Bosch.
Hieronder nog een paar foto’s, die gemaakt zijn door Hans Verbeek.
![]()
![]()
![]()















