
Burgemeester sluit drugspand in Rossum
AlgemeenROSSUM - Burgemeester Antoine Walraven heeft dinsdag twee cellen in een loods aan de Burgemeester van Randwijckstraat in Rossum gesloten op grond van de Opiumwet. Bij een inval werd daar een hennepkwekerij ontdekt.
De cellen in het pand gaan dicht voor de periode van één jaar.
Signaal
“De aanwezigheid en het verhandelen van drugs levert ernstig gevaar op voor de openbare orde en veiligheid en verstoort het woon- en leefklimaat van inwoners”, aldus de gemeente Maasdriel. “De sluiting moet een duidelijk signaal zijn richting de samenleving dat er in de gemeente Maasdriel geen plaats is voor dit soort criminele activiteiten.”
Meld Misdaad Anoniem
Burgemeester Walraven roept inwoners van de gemeente op om altijd verdachte situaties te melden. Dat kan bij de politie via 0900-8844 of volledig anoniem bij Meld Misdaad Anoniem via 0800-7000 of www.meldmisdaadanoniem.nl









