Inwoners zeer tevreden over dienstverlening Zaltbommel
ZALTBOMMEL – De inwoners van de gemeente Zaltbommel geven het cijfer 8,7 voor de dienstverlening op het gemeentekantoor.
Dat blijkt uit onderzoek dat de gemeente eind juni twee weken lang heeft uitgevoerd. De inwoners konden verschillende onderwerpen van de dienstverlening beoordelen met een cijfer.
Bereikbaarheid
Onderwerpen als openingstijden, bereikbaarheid, overzichtelijkheid, wachttijd, vriendelijkheid en deskundigheid van de medewerker, maar ook duidelijkheid van informatie en privacy kwamen aan bod.
Trots
Wethouder Kees Zondag is trots op het mooie cijfer 8,7. “Goede dienstverlening vinden wij erg belangrijk”, zegt hij. “We streven continu naar verbetering van onze dienstverlening. Het is goed om te weten dat de inwoners onze dienstverlening als prettig ervaren en dat we op alle onderzochte onderdelen hoog scoren. Daar zijn we trots op. We blijven het monitoren en staan altijd open voor verbetering.”