
Vernieuwde Rossumse band lanceert ‘Temptress’
AlgemeenROSSUM - Hardrockband EgoTwister uit Rossum heeft op 21 november hun gloednieuwe single ‘Temptress’ gelanceerd, waarop drie nieuwe nummers te horen zijn.
Na een stilte van ruim anderhalf jaar en een intensieve zoektocht naar nieuwe bandleden, is de hardrockband EgoTwister terug; mét een frisse bezetting en een vernieuwde muzikale koers. Het resultaat: een donkere, energieke post-grunge hardrock sound, met de rauwe invloeden van stevige southern rock.
Energiek
Het titelnummer ‘Temptress’ is de basis van de nieuwe single. “Het nummer draait om het verlangen naar iets, of iemand, waarvan je weet dat het eigenlijk niet goed voor je is. Deze innerlijke strijd wordt vertaald naar een pakkende mix van stevige riffs, krachtige vocalen en een energiek gevoel.”
De Rossumse band bestaat uit vijf ervaren muzikanten. Giovanni Brouwers als nieuwe Frontman, op gitaar Sander Strootman en Sagai Hoefsmidt, bassist Marc Bevers en drummer Stefan van de Voort. www.egotwister.nl







